99,4% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam27679Nie polecam138

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

 

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639
 

Blog

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639

Blog o oświetleniu LED

W odpowiedzi na liczne zapytania naszych Klientów, stworzyliśmy miejsce, w którym dzielimy się fachową wiedzą na temat oświetlenia LED. To tutaj odpowiadamy na pytania związane z kosztami eksploatacji oświetlenia LED, a także podpowiadamy jak wybrać odpowiednią żarówkę. Jeżeli są Państwo głodni wiedzy i chcieliby wiedzieć więcej, zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem.

Jak prawidłowo zaplanować oświetlenie sklepu?
Jak prawidłowo zaplanować oświetlenie sklepu?

Aranżacja sklepu ma olbrzymi wpływ na ocenę jego atrakcyjności przez Klientów. Nie ma znaczenia czy to niewielki sklep spożywczy, czy elegancki butik odzieżowy. Prawidłowa ekspozycja towarów to bezwzględna podstawa. Chcąc zadbać o ogólną estetykę, niezwykle istotnym elementem jest… światło. Jak efektownie podkreślić oferowany asortyment? Na co zwrócić uwagę przy wyborze oświetlenia oraz jak prawidłowo je zaplanować? Podpowiadamy, jakie są najważniejsze czynniki do osiągnięcia oczekiwanego efektu!Jak prawidłowo zaplanować oświetlenie sklepu?

Oświetlenie odgrywa bardzo ważną rolę w każdym sklepie, bez względu na to, czy jest to osiedlowy niewielki sklepik warzywny, czy też duży butik z odzieżą. Od tego zależy nie tylko odpowiednia ekspozycja oferowanych produktów oraz samopoczucie klientów i pracowników, ale również wysokość regularnie uiszczanych opłat za elektryczność. Co ciekawe, niektóre badania marketingowe udowadniają nawet, że właściwe oświetlenie może pozytywnie wpływać na zachowania zakupowe klientów! Warto więc przyjrzeć się nieco bliżej tej kwestii.

Oświetlenie sklepu - na co należy zwracać uwagę?

Do najważniejszych czynników, które wpływają na prawidłowe oświetlenie sklepu, zaliczamy: odpowiednie natężenie światłaenergooszczędność, optymalne zaplanowanie oświetlenia głównego i pomocniczego.

Pierwszy czynnik, o którym wspomnieliśmy, czyli natężenie, dobierane jest zwykle adekwatnie do specyfiki danego sklepu. Przykładowo, w dużych supermarketach występuje oświetlenie o natężeniu średnio od 500 lx. Witryny sklepowe są eksponowane z zastosowaniem światła osiągającego nawet 3000 lx. Z kolei w niewielkich butikach wystarczy oświetlenie o natężeniu do 150 lx. Warto przy tym dodać, że im bardziej światło sztuczne jest zbliżone do naturalnego, tym przyjemniejszy klimat można stworzyć w pomieszczeniu. Na poziom komfortu klientów i pracowników wpływa też ciepła barwa światła.

Oświetlenie LED w sklepach tworzy nie tylko przyjemną atmosferę, ale również pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie produktów, zachęcając tym samym klientów do zakupów. Warto przy tym pamiętać, że LED jest też energooszczędne, w dłużej perspektywie może też przyczynić się do wyraźnych oszczędności. Nie bez znaczenia jest też długa żywotność świetlówek LED.

Podczas planowania oświetlenia w sklepie należy też dokonać rozróżnienia na światło główne i pomocnicze. Współcześnie coraz częściej stosowane są oprawy typu LED High-baymoduły LED oraz oprawy halogenowe. Tego rodzaju rozwiązania są nie tylko praktyczne, trwałe i oszczędne, ale również pozwalają na łatwe stworzenie oczekiwanego efektu oświetlenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl