koloreno
99,7% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam18381Nie polecam42

Zgodność z opisem
5
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

 

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639
 

Blog

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639
Gwarancja

§ 13 Reklamacja i gwarancja (wyciąg z regulaminu)

 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar zgodny z zamówieniem, który jest wolny od wad.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są zamieszczone w Kodeksie Cywilnym w szczególności w artykułach od 556 do 576.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność jeżeli sprzedany towar posiada wadę fizyczną lub prawną.
  4. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w dowolnej formie, np. pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@koloreno.pl.
  5. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany do dostarczenia wadliwego towaru na adres Sprzedawcy podany w § 3. Jeżeli ze względu np. na rodzaj towaru jego dostarczenie przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym towar ten się znajduje.
  6. Jeżeli uprawnienia te wykonuje Klient będący Konsumentem, koszty dostawy są po stronie Sprzedawcy.
  7. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  8. W celu złożenia reklamacji zalecane jest, aby Klient podał następujące informacje, jednak niepodanie wskazanych danych nie wpływa na proces reklamacyjny, a jedynie mogą być one pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji:
    1. dane osoby zgłaszającej reklamację w celu kontaktu oraz dane Sprzedawcy,
    2. datę zakupu reklamowanego towaru oraz datę zgłoszenia,
    3. przedmiot reklamacji,
    4. żądanie Konsumenta.
  9. W celu złożenia reklamacji, Klient może skorzystać ze wzoru formularza zamieszczonego na stronie sklepu.
  10. Sprzedawca na stronie sklepu internetowego udostępnia wzór formularza reklamacyjnego, z którego może skorzystać Klient. Nieskorzystanie z formularza, nie ma wpływu na składaną reklamację i skuteczność jej rozpatrzenia.
  11. W przypadku braku odpowiedzi przez Sprzedawcę na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni kalendarzowych, reklamację uznaję się za zasadną. Po upływie wskazanego terminu Sprzedawca nie może odmówić spełnienia żądania Konsumenta.
  12. Sprzedawca informuje, iż towary dostępne i sprzedawane w sklepie internetowym są/mogą być objęte gwarancją Producenta. W takim przypadku informacja o gwarancji oraz jej treść będzie każdorazowo zamieszczona przy opisie danego towaru.
  13. Klientowi przysługuje prawo do rękojmi niezależnie od postanowień gwarancyjnych.
  14. Reklamacje towarów zakupionych przez Konsumentów spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej rozpatrywane są zgodnie z przepisami danego kraju.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl